Nu är jag på gång igen!

Sitter här i soffan nu och har precis ätit frukost. Vi funderar vad vi ska ta och göra av dagen? Får se vad vi hittar på, men nånting blir det väl alltid :)
Sverige vann ju inatt och det var riktigt grymt, dock missade vi matchen... Jag hämtade Jonas och dom i luleå vid 12, och då vi kom hem så var vi så trött att vi tänkte om vi lägger oss ett tag och ställer klockan så kan vi går upp och se matchen. Men vad händer?! Jo vi vaknar inte av klockan, så då matte ringer jonas ser vi vad klockan är och inser att vi missat matchen. Lite smådrygt sådär!!
Menmen dom vann och det var ju det viktiga :)

Nu ska jag ta och duscha så jag är färdig då vi kommer på vad vi ska göra.
Imorgon blir det iallafall att se Olles cup i Luleå och sen ska vi och inhandla det sista till hunden. Sen är allt färdigt för att få hem henne. Som vi längtar!! :)

Nej nu ska jag röja undan frukosten och ta mig en kopp kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0