Snart är Hilma hemma :)

Nu sitter jag här och försöker komma på nånting bra att kolla på, men finns inget.
Kom på idag att jag ville börja se summerland, men såklart finns ju inte serien ute än. Säsong ett är kommande så jag får helt enkelt vänta.
Så nu funderar jag om man kanske ska börja om med oc, det är ju riktigt bra! :) Jag måste ju ha nånting att fördriva kvällarna med ibland nu när inte träningarna håller på.

Helgen har varit underbar för den har ju spenderats med världens bästa Camilla. Man har verkligen inte tråkigt en sekund med henne :) Längtar så sjukt till nästa helg, tror det kommer bli grymt!

Har hunnit med att städa lägenheten idag också, Hilma kommer ju hem ikväll/inatt så var ju tvungen städa om hon ens skulle våga sig in genom dörren. Dammlagret på golvet var inte mysigt, men nu är det som att golvet blänker ;) haha

Ska nog fortsätta kolla tv nu, kommer inte på nånting annat bra att slå på. Eller jag måste skriva till Agnes och höra om hon vann något på bingolotto, hon vann tydligen nästan 12 000 där i början. Men vet inte var det slutade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0