Sand överallt?

Kvällen igår blev inte riktigt som jag planerat. Jonas skrev ett sms och frågade om vi skulle hyra film och det lät väldigt lockande så självklart ville jag det. Han hämtade mig och vi drog iväg till kioskpiraten och hyrde "the switch", den var helt okej faktiskt :)
Så nu måste jag ta igen världens bästa hotell på internet, missade endast det.

Idag har jag jobbat 9-15, riktigt skön dag måste jag säga! Sen blev det en fika på stan med brudarna, vi surrade om alla helgens bravader och planerade även nästa. Jag som sa att jag inte skulle dricka mer efter i helgen kommer hålla mig så länge som till lördag ;) Men det är ju roligt så!

Längtar tills jag får lägga mig och sova ikväll, är så trött idag. Ville bara dö imorse då klockan ringde, trodde inte det var sant. Kändes som jag sovit max en timme, men tydligen inte. Så ska bli skönt att få lägga sig och sova sen :)

Fick världens mysigaste katt här i famnen nu, hon var tydligen på myshumör nu. Hon brukar vara det när hon fått vara ensam hela dagen. Men jag klagar ju såklart inte!



Nej nu ska jag ta och städa lite i lägenheten, hatar denna årstid när man måste dammsuga hela tiden! Är sand och skit överallt, men hoppas snart det är borta. Längtar massvis till sommaren! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0