Imorgon åker vi!

Sitter här hemma i soffan och gör just ingenting, ska alldeles strax ta tag i sista pluggandet. Sen är jag klar med alla inlämningsuppgifter för den andra kursen, bara provet kvar då jag kommer hem vilket känns skönt! :)

Imorgon åker vi ju, ska bli så undertbart härligt! Bara längtar tills vi är framme och kan ligga på stranden och ha det bra. Kommer bli två väldigt bra veckor kan jag lova :)
Men jag längtar lika mycket tills vi är hemma igen för då kommer det några små kattungar som också kommer bli hur roligt som helst! Nu känner man dom ordentligt i magen och Ulla börjar bli ganska så tjock. Så det blir till att ta den större buren nu när vi ska skjutsa henne till mamma och pappa ikväll så att vi får hem henne sen då vi hämtar henne :)
Kommer nog bli världens sötaste ungar!

Nej nu måste jag klä mig så jag iallafall gjort det tills Jonas kommer hem på lunch. Sen ska jag ta tag i plugget :) Eller jag måste ju packa också, shit kanske är dags att börja få det klart nu!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst glömmer ni inte språk tabletterna?

2011-11-11 @ 09:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0