Skitrygg!

Sitter hemma hos mamma och pappa just nu, väntar på att maten ska bli klar. Sen ska jag få lite hjälp av mamma med pluggandet, måste ju försöka få bort allt nu innan thai. Skönt när det är klart, men grymt jobbigt nu när man måste göra allt!

Annars så har min rygg typ pajjat, jag är som en 85 årig gammal tant nu när jag går. Hoppas verkligen det går över nu snart, orkar inte ha ont. Sovit sjukt dåligt inatt, huvva!
Så ska åka förbi träningen ikväll, får sitta och titta på istället. Riktigt surt!
Jonas är i Stockholm och kommer hem senare ikväll, sen är det bara en kort dag kvar innan vi får ta helg :)

För övrigt så känner man små kissebäbisar i Ullas mage nu, det är så mysigt! Så veckan efter vi kommer från Thailand ploppar det ut små söta kissekatter :)

Nej nu ropar dom i köket att maten är klar så jag måste springa och äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0