Snart åker vi!!

Har jobbat klart halva dagen nu kan man säga, hemtjänsten 7-13 och sen ikväll är det jobb på travet som gäller. Missar tyvärr träningen, men det får jag ta för pengar behöver man!

Och sen på fredag åker vi äntligen till Thailand, längtar så sjukt mycket! Kommer bli två underbara veckor för mig och min älskling då vi bara ska mysa och ha det bra :) Så nu är det bara att ta tag i packningen på riktigt. Har försökt skriva en lista så jag inte ska glömma något, men tänk om jag glömmer att få ner något på listan?
Sen har jag bestämt att inte ha med onödigt mycket, men jag är dålig på det! Vill gärna ha lite extra så man inte blir utan ;) Men jag har en Jonas som  kommer vara på mig om det blir för mycket!

Sen så när vi kommer hem kommer våran lilla Ulla inte vara så liten längre, hon kommer nog vara riktigt tjock och söt. För då är det bara en vecka kvar tills dom små liven kommer ut. Ska bli riktigt mysigt faktiskt! Hon börjar ju redan nu bli en riktigt tjockis så :) Hur mysigt som helst då man kan ligga och känna på magen och att det verkligen är katter där i :) 

Nej nu måste jag ta tag i röjningen av lägenheten igen! Måste ju tvätta och städa så det inte ser så hemskt ut här hemma :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ett tips! Ta med Resorb! Det är jävligt svårt att få i sig tillräckligt med vatten.. så att börja varje morgon med Resorb är verkligen värt de.. slipper man huvudvärk!

2011-11-08 @ 12:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0