Måndag igen..

Väntar just nu på att Jonas ska sluta jobba, sen blir det middag hos min mormor och morfar. Grymt att få maten serverad :)
Sen ikväll är det träning, sjukt kul känns det! Har äntligen fått oss en tränare så nu ska nog det här bli riktigt bra :) Tråkigt bara att det är så länge kvar till match nu, ingen före Thailand så jag har min nästa match 5e dec tror jag det var.

Annars har jag väl inte gjort så mycket idag, försökt plugga lite, men ska ta hjälp av mamma imorgon så jag kommer igång tänkte jag. Vill ha jobb i veckan, tycker dom borde ringa mig och ge massa jobb veckan ut! Men det är dåligt med jobb nu så jag får väl försöka lösa det på bästa sätt.

Nej nu måste jag gå och fixa mig lite så Jonas inte tror jag har gjort något vettigt alls idag. Fast egentligen har det inte blivit så mycket vettigt, men det behöver ju inte han veta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0