En god jul och ett gott nytt år!

Nu har jag varit så här dålig igen, ungefär lika dålig som vad jag är på att ringa min Camilla. Sorry darling!

Men iallafall nu är julen över och jag stökade bort allt igår, lika kul och mysigt som det är att ta fram all jul lika skönt känns det när man får stöka bort den. Och jag trotsade Jonas och satte upp rosa gardiner i vardagsrummet, han var inte så nöjd. Men jag tror faktiskt att han höll med om att det blev lite bra ändå :) Och så länge han inte byter gardiner själv väljer jag, eller? ;)

Julen var superbra, fick hur mycket saker som helst. Av älsklingen fick jag en helg på cape east på vår årsdag, en bokhylla och ett spel, var hur bra som helst! Sen fick vi biljetter till "ljust och fräscht" i luleå, en glassmaskin, sänglampor, massa spel, pengar, skor, nya tallrikar och massa massa mer :) Är hur nöjd som helst med julen!
Och vi lyckades få ihop det så att vi kunde vara med båda våra familjer på julafton.
Först badade vi med min familj tidigt på morgonen innan vi åkte hem och jag stökade på med en tårta och fixade oss. Sen for vi till björns och åt där och träffade tomten och hade julklappsöppning. Sen 4 åkte vi till erikslund och åt med min familj och hade julklappsöppning där och var där resten av kvällen. Olle fick ett kinect av oss och satan vad slitna vi var i kroppen dagen efter, haha!
Så julen var grymt bra och det är nog årets mysigaste dag, bara få vara med alla nära och kära.

Juldagen var bra den med, blev farmen som vanligt och det var underbart att få träffa alla igen och speciellt Agnes som varit här under jul och nyår.
Sen på nyår var vi här och hade middag, Jag, Jonas, Agnes, Sofia, Chribb, Gurra, Pia och Matte. Maten blev grymt bra och hela kvällen var på topp :) En riktig mysnyår var det!

Så nu är det nytt år och 2011 var ett grymt år! Jag träffade Jonas och kan inte finnas någon bättre än honom, jag är lyckligast i världen. Vi flyttade ihop och har gjort lägenheten till vår egna och precis som vi vill ha det. Vi har varit till Thailand tillsammans och bara haft det bra. Så skönt att komma iväg till värmen och bara få vara med varandra. Mycket annat har hänt under året med dessa tre saker ligger i topp på min lista :) 

Och vad händer nu då, jo vi har köpt en liten hund. Så nästa helg ska vi hämta hem henne, det blir en liten Dagny :) Så vi bygger vidare på vår "lilla familj". Vill bara att dagarna ska gå fort nu så vi får hem henne hit! 2012 kunde inte börja så mycket bättre :)

Nu ska jag ta och fixa lunch till mig och Jonas innan jag ska iväg och jobba 12-17!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja vi är verkligen inte bra på att ringa. Det är tur att vi är likadana iaf ;) Men vad ska ni skaffa för hund nu då? :D

2012-01-11 @ 14:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0