Måndag!

Sitter här i  soffan och har precis fått i mig lite frukost/lunch och försöker samtidigt lära Dagny att hon inte får bita mig i fingrarna. Men hon verkar tycka det är så kul när jag sitter och skriver.
Vi ska nog snart ta och gå ut på en promenad så hon får springa av sig lite och förhoppningsvis sover ett tag så kan jag sitta och plugga. Har slutprov i psykologi på fredag, usch!

Var tänkt att jag skulle åka in med vår bil idag till någon som fixar rutor, Jonas råkade som knacka sönder bakrutan igår då han sopade bilen. Fast det måste ha varit någon lite skada innan för den som bara sprack när han knackade lite is. Helt sjukt! Så nu är vi utan bil, men mest troligt bara tills på onsdag.

Nej nu ska jag gå och hänga en tvätt och slå på en ny innan vi ska gå ut :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0