Match idag!

Har precis pluggat litegrann, man hinner få så mycket gjort när man måste upp så tidigt på morgonen. När Jonas ska upp och jobba då vaknar Dagny och då är det ingen idé att sova längre för då vill hon ut och sen ha mat. Men det är ganska skönt ända, man blir som pigg och sen hinner man ju få mycket mer gjort.

Idag ska vi iväg och jobba på travet 12-14, så då har vi lite att göra. Sen ikväll är det ju match, ska bli kul att spela! :) Sen kan man nästan säga att det är helg igen. Är ju bara fredag kvar, inte för att det gör någon skillnad för mig då jag är hemma om dagarna. Men då får jag ju ha Jonas här hemma med mig, det klagar jag inte på :) Får se vad vi ska hitta på i helgen, men på fredag ska jag iallafall ta och åka hem till mamma så kan Dangy leka med Märta och Cindy. Jonas skulle ändå iväg till Petter för pokerkväll.

Nej nu ska jag läsa lite ur min nya bok innan det är dags att åka iväg på travet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0