Städardag

Har precis städat och rensat lite här i lägenheten. Rensade och städade lite i skåpet i hallen där vi har handdukar, sängkläder, gardiner osv. Så nu går det skåpet att stänga igen :) Sen dammsög och skurade jag av golven, det är alltid lika skönt när man gjort det!
Borde plugga idag, men har suttit och läst i boken så nu ska jag åka till mamma imorgonkväll så ska hon få hjälpa mig att komma igång med skrivandet.

Så nu ska jag nog roa mig med att gå ut med en massa sopor som blivit, dock är det väldigt kallt ute. Gruvar mig för att behöva gå ut!

Nu är det inte länge kvar tills vi hämtar lilla Dagny, och som vi längtar alltså! Vill bara att det ska bli helg igen nu :) Så mysigt det kommer bli! Undra vad Ulla kommer tycka om sin lillasyster? Det kommer nog gå bra så länge Dagny inte är och rör i hennes saker :)

Nej nu ska jag klä mig och börja traska mot sopbodan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0