Vi myser på här hemma

Sitter här i soffan med lilla Dagny i knät, hon är så mysig och söt!
Då hon vaknar ska vi gå ut på en liten promenad så hon får leka lite i snön :) Sen ska vi väl vänta på att Jonas kommer hem från jobbet och då är det dags att åka ut för att göra lite ärenden. Våra små älsklingar behöver ju mat båda två.

Sen ikväll ska jag åka hem till mamma så ska hon hjälpa mig lite med pluggandet, är som skönt att få hjälp så man vet att det blir bra gjort. Psykologi var sjukt jobbigt alltså!

Annars är det väl inte så mycket som händer nu, jag är hemma med lilla Dagny om dagarna och pluggar. Det är verkligen som att ha en liten bebis som man måste passa upp hela tiden. Men jag klagar inte, är så mysigt :) Annars är det träning och på torsdag möter vi Kalix. Ska bli kul! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0