Dags att sova!

Har kommit hem från träningen för ett litet tag sen och nu myser vi bara i soffan jag och Jonas. Ska nog ta och lägga oss alldeles strax, jag är svintrött!
Vi har varit ute och promenerat idag jag, Hanna och Dagny. Blev en ganska lång sväng till slut, skönt att komma ut men det blåste lite väl mycket idag bara. Hoppas det blåser mindre imorgon då vi ska på vår numera dagliga promenad :)

Snart är det ju helg igen, och det ska bestå av en massa mys. Vi ska väl försöka vara ute mycket om det är bra väder. Hoppas på en tur med skotern och lite grillning :) Det bästa är ju att Jonas är ledig så vi kan hitta på massa roligt!

Kattungarna dom växer, man ser skillnad för varje dag nu. Och snart öppnar dom väl förhoppningsvis ögonen också :) Eller till veckan blir nog det! Så mysigt med våra små bebisar och Ulla hon är så stolt. Dagny hon funderar nog mest vad det är där i lådan.

Nej nu ska jag gå och borsta tänderna och sen krypa ner i sängen :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0