Grymt bra helg!

Sitter här i soffan och tar det bara lugnt nu, tänkte lägga mig och läsa ett tag strax. Vi har varit ute på en promenad tidigare jag, Dagny och Hanna. Fast det var riktig storm ute så vi var nära på att blåsa bort, eller iallafall Dagny. Så idag fick det bli en kortare promenad,  men skönt att komma ut lite iallafall :)

Helgen har varit grymt bra, lugn och skön med superbra väder! Lördag så tog vi oss upp i tid och for till mamma och pappa, därifrån körde vi skoter upp till berget där vi grillade och hade det skönt. När vi sen kom hem duschade vi och tog på riktiga myskläder och gjorde världens middag, supergod! Jonas föräldrar kom förbi och kollade bebisarna. Sen lagomt till melodifestivalen åkte vi till mamma och pappa för att se den där, så vi var där resten av kvällen och bara hade det skönt.
Söndag blev nästan ännu lugnare, vi sov ut och gjorde våfflor till frukost som mamma, pappa och Olle också kom och åt av. Dock var det deras lunch ;) Sen när dom åkte klädde vi på oss och gav oss ut på en promenad, blev till björns och hälsa på och sen tillbaka, skönt var det! Sen handlade vi inför kvällens mys som spenderades med Matte, Gurra och Pia :) Det är så grymt skönt när man har en lugn helg ibland!

Nu är vi inne på sista matchveckan för säsongen, känns lite konstigt faktiskt. Sjukt vad tiden går fort egentligen, men nu ska vi vinna på söndag och hoppas på en andra plats i serien. Om det ens är möjligt längre, jag har inte riktigt koll nu.

Annars så växer våra bebisar så det knakar, ögonen har börjat titta fram nu och dom är så söta! Det ska bli så kul sen när dom börjar röra sig lite mer och vara lite busiga, även om jag tror det kan bli lite jobbigt då och då :)
Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan och läsa en stund innan Jonas kommer hem från jobbet :) Här kommer två bilder från berget!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0